11 Aralık 2012 Salı

Benim İçin Üzülme 6. Bölüm İzle

Aslında hersey bir gülücükle başlamıştı oysaki insanlar gülmekten ne anlar arkadaş. Evet saçma bir şekil de yazmaya başladım gene. Çünki bu diziye güzel b.r açıklama yazmam icap etmektedir. Atv dizisi olmakla beraber bütün genç kızların en çok izlediği diziler arasına girmeye başladı bile. Kesintisiz bir biçimde izlemek ve kedintili bir şekilde yorum yapmakta özgürsünüz arkadaşlar. Ben pek beğenmedim diziyi. Yapımda değil. Mahsun Kırmızı gül gerçekten güzel yapımlar yapmakta ama ben bu diziyi beğenmedim. Beyaz melek güzel bir filmdi gerçekten de harika ötesi idi. ama bu dizi iyi değil.  Bu aşk, iki aileyi de sonu gelmez acılara sürükleyecek, geri dönülmez bir çatışmanın fitilini ateşleyecektir.… Benim İçin Üzülme 6. Bölüm İzle Bu büyük aşk iki ailenen arasındaki ilişkileri büyük ölçü değiştirip ve geri dönüşü olmayan olayların içine sürükleyecektir. Karadeniz’ in iki köklü ailesinin oğulları kankardeşler Niyazi ve Harun, babasıyla birlikte Karadeniz’e mevsimlik işçi olarak gelmiş olan dünyalar güzeli doğulu kız, Buke’ ye aşık olurlar Nermin, nefret ettiği buketi artık evin içine bile almama kararı almıştır. Her şeye rağmen Niyazi ve Buke, büyüklerin de olurunu alıp nikâh kıymaya karar verirler.Niyazi ve Buke nikâh masasına oturmuştur. Genç âşıkların evliliğinin karşısındaki en büyük engel acılı anne Nermin olacaktır. Niyazi, annesi ve aşkı arasında bir seçim yapmak zorundadır. Hiçbir şeyden haberi olmayan ailenin diğer üyeleri ve Karadenizliler Ahmet’in ölüm haberiyle yıkılır… Buke eve gelin olarak mı dönecek, yoksa çay evine geri mi gidecektir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder