1 Ocak 2013 Salı

Seksenler 44. Bölüm İzle



Seksenler 44. Bölüm İzle Seksenler 1 Ocak İzle, Seksenler 44. Bölüm İzle Seksenler 1 Ocak full izle, Seksenler 44. Bölüm İzle Seksenler 1 Ocak hd izle, Seksenler 44. Bölüm İzle Seksenler 1 Ocak tek parça izle... Haber'de Esra Kazancıbaşı Öztekin'in sunduğu Medikal Programı'na 'Seksenler' adlı dizide 'Rukiye' karakterini canlandıran tiyatro sanatçısı Özlem Türkad konuk oldu. Seksenler 44. Bölüm İzle

Programın, 'Ünlülerle Sağlık Sohbetleri' köşesine konuk olan ve dizide Rasim Öztekin'in eşini canlandıran Türkad, çocukluğundan bu yana kilolu olduğunu, hayatının kilo alıp vererek geçtiğini söyledi. Türkad, diyet yaptığı dönemlerde disiplini elden bırakmadığını fakat depresyona girdiği anda kilo almaya başladığını belirterek, en çok da üretmediği, çalışmadığı dönemlerde depresyona girdiğini anlattı.  Seksenler İzle,

Kilo problemim hep vardı. Çok zayıf olduğum bir dönemi hatırlamıyorum. Oyunculuğa ara verdiğim geçiş dönemlerinde yaşadığım depresyon nedeniyle hep kilo problemiyle karşılaştım. Hiçbir şey yapmadığınız, üretemediğiniz bir geçiş dönemi olur hayatınızda... İşte o dönemler benim depresyona girmek için en güzel dönemlerimdir. O dönemlerde mutlaka kilo alırım. Seksenler Son Bölüm İzle

Türkad, oyuncuların botoks ve estetik yaptırması ile ilgili olarak, "Fazla müdahalenin mimikleri bozduğunu düşünüyorum. Ama çok güzel yaşlanan oyuncularımız da var. Estetik yaptıranlara tabi ki çok saygı duyuyorum ama onun bir ayarı var sanırım. O ayar biraz kaçtığında, yüzü başka bir hale getirdiğinde sıkıntılı olabiliyor."dedi. Seksenler 44. Bölüm İzle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder